2012. november 29., csütörtök

Imameghallgattatásra várva

Az elmúlt hétvégén, szombaton du 3,oo órától a Cigány Gyülekezet férfi tagjaival voltunk együtt és a megbocsátás, elengedés témájáról beszélgettünk. Ezen az alkalmon vendégünk volt Ivánitzki István gyülekezeti vén Szatmárról. Este 6,oo órától evangélizációs hitmélyítő alkalmunk volt. Mindkét alkalmat megáldotta az Úr, hála neki érte. Imameghallgattatás volt ez a délután számunkra.
Vasárnap de Horvátba, du Kecelbe este pedig itthon szolgáltam. Egész nap vendégünk volt a KVINT énekcsoport akikkel négy éve Gyergyószentmiklóson egy sátoros evangélizáción találkoztam és ismerkedtem meg. Már akkor megszerettem énekeiket és őket is a szívembe zártam. Jó volt itt és újra találkozni velük.
Hétfőn és kedden több családot is meglátogathattam. Szerda este a szolgálattevőkkel az előttünk álló ünnepek veszélyeiről, azok elkerüléséről és az ünnepi szolgálatokra való készülés hogyan-járól beszélgettünk. Több olyan dolog is szóba került amin a megújuláson kívül semmi más nem segít. Jól volt együtt imádkozni az Úrhoz ébredésért, amit Isten tud adni egyedül. Mottónk a Mk 13,33 volt: "Figyeljetek, vigyázzatok és imádkozzatok."
Az Úr hallgassa meg mindazok imádságait akik ezért könyörgünk hozzá. Ámen!

Nincsenek megjegyzések: