2009. december 28., hétfő

Az Ige testté lett...

December 22.-én, kedden este Bükszádon voltam ahol karácsony esti programunk volt. Velünk voltak a mikóújfalui tagok is.
December 23.-án, szerdán délután 3,oo órától Márkosfalván voltam és szolgáltam. Délután 5,oo-től Kézdin este 7,oo-től pedig Csernátonban Dóczi Tibor IV. éves teológiai hallgatóval, aki a karácsonyi ünnepekre érkezett hozzánk legációba.

Dóczi Tibor IV. éves teol. hallgató igét hirdet Kézdin

December 24.-én, szenteste Sepsiszentgyörgyön voltunk, ahol a gyerekek és a tinik is készültek egy egy előadással. A sokféle szolgálat után Dóczi Tibor hirdetett alkalmi igét.
December 25.-én karácsony I. napján Csernátonban, Márkosfalván és Kézdin voltam, Dóczi Tibor pedig Sepsiszentgyörgyön és Bükszádon, ahova Bogyó Sándor vitte el.
December 26.-án, karácsony II. napján délelőtt Bükszádon voltam a gyülekezettel. A déli órába Mikóújfaluba volt egy gyermekműsor ahova kijöttek azok a fiatalok is akik ott a mosolyklubb alkalmait tartják. Este itthon voltam, ahol többek között sor került Rákossy Norbert és Rebeka Márk nevű fiuknak a bemutatására is.

Rákossy Márk bemutatása

Sámuel fiunk erre az ünnepre elkérte a bőgőt az iskolából és Trinfa Alice zongora tanár testvérnő kíséretével eljátszotta a gyülekezetben a Csendes éj c. éneket ami nekem és másoknak is nagyon tetszett.


Dóczi Tibor délelőtt Csernátonba, délután Márkosfalván, este pedig Kézdin szolgált, ahova Rákosi Árpád és András testvérek vitték el. Este a gyermekbemutatási alkalom második felére már ők is hazaérkeztek, Árpád egy szép verssel is köszöntötte a bemutatott fiúcska szüleit.
December 27.én karácsony III. napján feleségemmel és Jonatán fiunkkal Csernátonba mentünk ahol a helyi testvérek meghívására eljöttek a kézdivásárhelyi és a márkosfalvi testvérek (egy része) is. Reggel nagyon nehezen tudtunk elmenni, mivel néhány óra alatt több mint 25 cm-es hó hullott, ami végett csak araszolva jutottunk el Csernátonba.


Délelőtt Veress Bálint diakónus tv. szolgált. A délutáni igeszolgálat után Jézus születése emlékünnepén együtt emlékeztünk az Ő halálára is az úrvacsorában.


Dóczi Tibort délelőtt Ivánitzki Efraim vitte el Bükszádra. Az "ünnep utolsó nagy napján" este itthon Sepsiszentgyörgyön Dóczi Tibor testvérrel fejeztük be a karácsonyi alkalmakat. Nagyon hálás vagyok az Úrnak az igékért amit megnyitott és amiből én személyesen és hiszem a gyülekezetek testvérisége is kaptunk üzenetet. Csodálom és áldom az Urat ezért. Számomra talán ez volt a székelyföldi szolgálatom idejének egyik legszebb és legáldottabb karácsonya. Magasztalom érte az Urat!

Nincsenek megjegyzések: